Emelie

Love the life you live - live the life you love

ps i love you

Kategori:

ja det är förmodligen det som står på agendan ikväll. jag å anna tänktegöra nåt å jag hoppas att hon vill samma sak som jag :)

annars idag har jag klivit upp 09.10, borstat tänderna, kutat till bussen som gick 09.20 å sen suttit på världens drygaste möte å inte lärt mig nånting. hade uppenbarligen kunnat låta bli att tvinga mig upp. anyway, jag å erica smet därifrån å drog en snabbis på stan. hon ville ha skor. as usual typ. sen drog jag hem å kollade på ugly betty. såg sista avsnittet på första säsongen, usch va hemskt det va.
 
anyway, sjukt trött idag. sov ungefär fyra timmar inatt. kunde inte somna igår. jag är skum, även fast jag är trött kan jag typ inte somna nuförtiden. det är vid såna tillfällen man hatar sommar. fast oftast är ju sommar rätt najs :)

näe nu ska jag ta å ringa bananna å se vad som händer ikväll. peace suckers


bara för att jag kan va kuff när jag vill så bjuder jag på denna ljuva bild :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: