Emelie

Love the life you live - live the life you love

leflur leflah eshkoshka

Kategori:

sitter här å lyssnar på music å ska snart iväg till skolan för skolavslutning. känns lite onödigt men jaja. hade hellre gått på storsjös avslutning. sen efter avslutningen sk ajag hem å äta frukost å bara chilla. kanske sova lite så jag är pigg ikväll :) ska bli så sjukt kul ikväll. jag å anna ska se likadana ut som vanligt :) rosa jeans å grejer :) yessssh vi är lite annorlunda men det är det som är kul :)

va hos erica å skulle kolla på film igår det varade en halvtimme innan jag va tvungen att dra hem pga hennes katt. varför ska alla ha katt? det är så onödigt . men men. sen drog jag hem å kikade på film å försökte bli trött. i vanlig ordning tog det några timmar innan jag blev trött. jag fattar inte riktigt. förut kunde jag gå å lägga mig fem i 10 å klockan 10 va jag helt avdäckad. nu kan jag typ aldrig somna. helt sjukt. kanske för att det är sommar. men men. nu är det ju sommarlov så det gör inget. fast jag ska ju börja jobba på måndag. visst att vi får göra typ bäst vi vill där men ändå. sockersniffarn å mlisan are going in to buisness with wednesday :) ja vi ska starta eget. visst att vi redan har börjat men det blir lite mer seriöst nu. synd att inte anna sk ava med oxo. eftersom vi faktiskt är tre i företaget. men men. erica ska ju inte va med när vi har uf i höst så. det ska jag å anna. lite småskumt att dte bara är jag som är med hela tiden. fast ja jag älskar ju wednesday :)

näe nu ska jag borsta tänderna sen ska jag iväg . peace suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: