Emelie

Love the life you live - live the life you love

leaders of the new school

Kategori:

idag har jag vart på bild å fått mina bilder. sen har jag å anna glidit omkring. hängt hos olle å sånt. imorrn är det avslutning. sjukt chill. sen är det sommarlov! :) det ska vi fira med eastern med klassen sen är det klassfest. eller ja man får ta med sig typ alla man känner om man så vill å det verkar som att alla ska göra det så det kommer nog blir gaaaalet mycket folk.

borrade igår. det gick bra eftersom jag fick bedövning. fast bedövningen höll i cirka fem timmar så jag va lite småless. men men. hellre fem timmars avdomning i halva munnen än en timmes lidande å gråt.

annars i veckan har det inte hänt mycket. hade match i tisdags å det gick väl inte så bra. vi förlora med 2-1. å hon som va forward för dom va dum i huvudet å jag bara skrek på henne hela matchen typ. fick höra senare att när jag hade skrikit cpunge så hade det hörts över typ hela planen. men men. hon kunde ju inte spela fotboll som folk så hon fick skylla sig själv.

ikväll blir det bara chill vad jag vet. känner för att hitta på nåt men jag vet inte vad. å med vem. men men. erica kanske ville hänga om hon inte ska till johanna å co. vi får se hur hon gör. hon är förövrigt här nu.

näe nu ska jag va social. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: