Emelie

Love the life you live - live the life you love

i'm a barbie girl

Kategori:

midsommar va rätt kul. visst att jag har ont typ överallt å tror att jag håller på att bli förkyld men ändå.

först va vi hos mandy. det va mandy, bananna, sofie å sara som va där. åsså jag såklart. jag å anna grillade lax dom andra kött. det va sjukt gott iaf. trots att vårat folie började brinna. efter maten så satte vi oss å lyssnade på aqua. good old times är allt jag har att säga. sen fortsatte vi att dricka å sen efter ett tag så klippte mandy mitt hår. det blev jättebra :) jag är sjukt nöjd. efetr det åkte vi in på marite å chillade.. där träffade jag danne å alex. det va sjukt kul. man träffar inte dom varje dag direkt. sen efter ett tag kom robin, mårten å alla så vi chillade. jag å mårten snackade engelska. det va skönt. funderar nästan på att börja skriva på engelska här. det såkallade internationellsyndromet. sen efter marite åkte jag å per till max å köpte mig lite mat, sen blev det lite klättrande på tak för min del.

så ja det va en rätt kul kväll. liksom klippning, aqua, britney spears, jägerbomber, klättrande på tak å fyllemat. det kan nästan inte bli bättre.

ikväll ska jag bara ta det lugnt, typ äta glass å sova ännu mer. jag älskar att sova hela dagen lång. först sov jag till typ halv ett eller nåt sånt sen åkte jag hem träffade erica. köpte glass, va allmänt bakis. sen gick jag å la mig igen. å nu ska jag bara käka sen ska jag nog sova igen. det är så mysigt att sova mycket :)

aja det va allt för idag. peace suckers

Kommentarer

  • Mårten säger:

    2008-06-25 | 18:10:02
  • Mårten säger:

    Nice, lovade ju att läsa också kommer jag in å äger upp genom att vara omnämnd i klartext! Sen tog jag ner mig själv på jorden genom att vara NOOB å posta ett inlägg utan text! =P

    Nice blogg iaf å de e inte så lite för å komma från mig! (jag hatar bloggar...)

    2008-06-25 | 18:14:02

Kommentera inlägget här: