Emelie

Love the life you live - live the life you love

i guess i'll ask you in the morning

Kategori:

ja med bara fyra timmar kvar till satc premiären sitter jag här. njuter en snus å lite chill musik. tänkte kolla på film men jag orkade inte. ska nog göra lite armband istället. eller kanske en mössa? det va länge sen jag virkade nu. ska se om jag har nåt garn annars blir det armband å ugly betty eller liknande.

anyway, erica har vart här. vi skulle göra armband å lägga upp en planering men det slutade med att vi satt å kollade på massa filer på youtube instead. men men. det va ju trevligt å få sig några skratt oxo :) kanske borde göra planeringen nu eftersom den ska in imorrn klockan 10.00. men wtf. känns lite oseriöst å skriva typ två rader om vad vi sk agöra den här veckan. men jaja. får väl ta det efter satc eller nåt. bussen in imorrn bitti om inte annat.

känns som att jag har en hel del saker jag vill göra just nu. jag vill rita, jag vill göra armband å jag vill virka, men jag borde skriva planering. jaja vi får se vad jag ska göra, ska iaf se vad det blir nu. peace suckers



Look at the stars, look how they shine for you. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: