Emelie

Love the life you live - live the life you love

have you ever felt the rain?

Kategori:

idag är det midsommar. det är väl trevligt, fast midsommar brukar oftast bli ganska misslyckade vad jag vet , men jag ska inte va negativ, det kommer säkert bli kung ikväll :) trots att jag inte har nåt att dricka . tur att jag har mitt glada humör. sitter å lyssnar på mobb deep nu. sen ska jag cleana upp lite här sen blir det dusch å middag med anna å co.

igår myste jag  med brudarna. bananna, rittan å sara. vi kikade film. sjukt najz va det iaf. åsså fick vi ju rittans famous kladdtårta. det är aldrig fel i lilla magen.

anyway, nu är typ jobbet klart. vi kommer bara ha måndagsmöten å det är ju inte så jobbigt. va på kommunen igår å snacka om tillstånd å så. snart kommer wednesday blir aningen mer seriösa :) hoppas på att hemsidan kan komma igång snart oxo :) gjort lite armband idag, samtidigt som jag kollade på djungel geroge 2. det va den sämsta film jag nånsin sett men den va så dålig så jag va bara tvungen att fortsätta kolla. det va ändå bara en massa crap på tvn.

jaja nu ska städa å duscha. ha en grym midsommar. peace suckers.



se upp östersund för vi slår alltid till stort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: