Emelie

Love the life you live - live the life you love

happyface

Kategori:

jag är så glad idag. :) känns så himla skönt :) så nu ligger jag i sängen å njuter av en underbar snus med datan i knät å lyssnar på benni benassi :) passar verkligen mitt humör right now. sålt några armband idag. :) jaa vi är nu uppe i 220 kronor sålda armband :) känns rätt bra faktiskt :) tror att sockersniffarn oxo är rätt glad för det :) trots att hon har vart sjuk. men man ska inte va bitter för det.

anywaaaay, ikväll ska det kikas på film i min soffa. wrong turn å wrong turn 2. ja vi små töser kommer att sitta å bita sönder våra naglar skulle jag tippa på. men det är bara kul ibland. fast iofs gjorde vi kanske det tillräckligt förra veckan. men jaja. det är säkert hälsosamt å kolla på sånt lite då å då. jag har iaf bestämt mig att driva med filmen å skratta åt allt så det inte blir så läskigt. fast det lär ju inte hända. men jag kan prova iaf.

annars idag har jag börjat med en dubbel körlektion. gick jättebra faktiskt. dock så hatar jag fortfarande bromsarna på dom där nedrans golfarna. dom är allt för bra så när man ska bromsa in lite mjukt slutar det oftast i tvärnit. men jaja. bokade halkbanan. finally. dock så fick jag en rätt dryg tid. 07.15 på torsdag morgon. undra hur jag ska klara det? visst när jag väl är uppe men innan det är det stora problem. då ligger jag bara i söngen å tänker att jag kan sova lite till. ungefär som imorse då jag fick galet bråttom. anyway, sen va jag på möte på sle. skickade ett pressmeddelande å lite sånt. sen blev dte till att titta på när sofie å anna tatuerade sig. bådas blev helt gaaaaalet snygga. jag å anna passade på att boka en ny tid oxo. dock så är det 12 november. tur att vi inte väntade med att boka alltså. speciellt eftrsom jag redan nu är sugen på den onda nålen igen. sen drog vi å gjorde lite ärenden å sen blev det en underbar panini på pause :) sen hemgång å lite armbandsgörande. sen har jag bara chillat.

näe nu ska jag bränna en skiva å kolla hur det går för lillebror å laga mat. peace suckers



dagen till ära så blir det en midsommarbild :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: