Emelie

Love the life you live - live the life you love

fast, jag är ju inte tjej?!

Kategori:

skönaste citatet ever av sofia ritenius. fast, jag är ju inte tjej?!

länge sen jag skrev fast jag har typ inte haft tid. full rulle hela veckan. har iaf vart på news med anna typ varje dag. chill har det varit. men vad gör man inte när det är studentvecka å underbart väder?! sen har vi haft två matcher i veckan. först i måndags, vi förlorade med 4-0 men aja. vi vann ju med 7-1 i onsdags så det gjorde inte så mycket. vi har match på tisdag igen. då kommer jag kunna köra hårt eftersom min kära lårmuskel är bra nu. kunde knappt spela varken måndags eller onsdags. visst att jag härdade i måndags men i onsdags gick det inte alls. men det tar jag igen på tisdag när jag tänker glidtackla hela tandsbyn! :)

va ut i torsdags å i fredags. i torsdags va det ju student. det va sjukt kul iaf. träffade två asfräna snubbar. dom kallas även för trubadurerna. sjukt coola. sen satt vi på news lite å så. de va chill. dock så va jag på österäng i typ två sekunder bara, men aja. sen i fredags va jag å anna ute på udden på frösöbron å chillade med öl medans vi väntade på mårten, robin å ganget. sen drog vi på the rock av alla ställen, bara för att det va 20 på news. dock så var det rätt chill där. några lesbiska tjejer som kom å satte sig med oss, det va ju lite speciellt. sen visade det sig att robin å co inte pallade mer än förfest så dom drog hem å vi drog hem till kyle å sjöng lite singstar sen sussade jag sött.

anyway, igår va vi ut till forsa å tog årets första dopp. det va kallt å helt galet med mygg å knott men det va chill ändå. sen blev det film hos burre. jag va helt gaaaaalet allergisk. det bara rann i ögonen å jag nös hela tiden. det är bättre idag men det är ändå långt ifrån bra. huvva. får fortsätta å överdosera allergimedicin.

idag ska vi kanske spela lite volleyboll eller fotboll eller så. får se om det är lite mer folk än jag anna å burre som är på. annars blir det väl bara chill.

nu ska jag duscha. peace suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: