Emelie

Love the life you live - live the life you love

doooh

Kategori:

ja fredagskvällen va ju speciell. först va det sjukt chill på eastern med klassen, vi hade faktiskt en otrolig sammanhållning. det va trevligt. gott med mat oxo :) sen drog vi till lokalen för häng. det va väl rätt chill. sen drog jag å anna för att möta bror å då kom polisen å ville hämta ut min öl. jag hällde glatt ut den själv ör att visa mig mogen. sen ville han veta namn å allt jag vägrade säga mer än mitt förnamn innan jag fick veta vad som skulle hända. jag var rädd för nån prick i registret, vad vet jag. men sen fick jag veta att han bara var tvungen att skriva upp vems alkohol han hällde ut. jag å anna snackade lite med han å han var faktiskt riktigt trevlig och rolig :)

sen drog vi iaf tillbaka till lokalen efter att jag hade fått åka lite skate med ett enormt leende på läpparna :) då hade det blivit rätt mycket folk där. max dunkade mitt huvud några gånger i golvet när vi dansade. jag bev helt yr å bara låg där. anna kom fram å frågade vad som hade hänt å jag berättade så hon kutade ut å skällde på max. efter ett tag på golvet så kom jag efter slog max ett slag på näsan. (lucky for him att jag inte slog så hårt jag hade kunnat) sen kom polisen å slängd ut alla. det flippade rätt mycket men jaja. sen drog vi in till stan. jag trodde att jag hade tappat alla mina kort å så så jag blev nervös fick ett galet astmaanfall å hyperventilerade i typ en timme. det va rätt läskigt.

igår sov jag i princip hela dagen. sen kollade jag fotboll å sov lite till.
idag sov jag till ett å sen började jag försöka installera min bredbandstv. det går väl inte överdrivet bra eftersom det fortfarande inte har hänt nåt. men men jag får fortsätta försöka. ikväll blir det nog oxo  lugnt som det verkar. inga planer so far iaf. jobba imorrn nämligen.

känns lite småkonstigt att det är sista sommarlovet faktiskt. jag menar sen är det ett år sen studenten. sen är man vuxen. lite småkonstigt me jaja. jag ska bara chilla järnet i sommar ändå :)

nu ska jag försöka få till allt med tvn. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: