Emelie

Love the life you live - live the life you love

cosh me

Kategori:

ikväll laddar vi för finalen. yes :) ska bli trevligt. jag, bananna, burre å johan ska kolla hos johan tänkte vi. ska bil mysigt. synd att jag måste upp bajstidigt imorrn bara. körlektion 8.15. känns sjukt segt men aja. lika bra att göra det så jag kommer lite närmare körkortet. synd att det har tagit så oväntat lång tid. men det är väl inte så mycket att göra åt.

efter körlektionen ska jag på måndagsmöte. det verkar som att vi ska få sälja några armband oxo :) förhoppningsvis. :) sen efter det ska jag å erica greja med marknadsföring å pressmeddelanden å fakturor å en massa sånt där pjosk :P

såg nu att vi har fått en beställning :) åh så trevligt. :)

näe nu ska jag göra mig i ordning så jag är klar när anna kommer. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: