Emelie

Love the life you live - live the life you love

blaha

Kategori:

nu har jag ritat lite :) det va trevligt. annars idag har jag vart på jobbet. rätt chill men det känns lite onödigt men jaja. imorrn ska vi tydligen ha tårttävling. onödigt men gott :)

igår hängde jag med bananna å massa fler. vi spelade lite volleyboll sen dorg vi hem till anna. dom spelade kort å jag kollade på fotboll :) det va rätt najz. skickade oxo in ett cv till spa på 118100 igår. hoppas jag får det. annars kommer jag dö i dålig ekonomi snart. ställde mig oxo i bostadskö. mina vuxenpoäng samlas in sakta men säkert :)

snart bara en månad tills jag å sockersniffarn drar till gotland :) ska bli så galet kul. å skönt. synd att det bara blev en vecka. men jaja. vill hon åka på gothia istället för två ljuvliga veckor i gotland så får hon skylla sig själv :P

har oxo fått veta att anna har planerat in en resa till sundsvall till henne å mig utan att jag visste det. men men vi får se om jag har råd med de. som det ser ut nu så har jag knappast det. vi får hoppas att det går bra för mig å erica med företagandet nu så kanske jag har råd att leva lite iaf :)

näe nu ska jag peppa för sverige- ryssland :) sen vet jag inte om jag ska joina oleary's gänget på deras kalasande. to bad att det va fullbokat så jag inte fick följa med, jag vill oxo kolla på fotboll å dricka öl på oleary's. men jaja. jag får njuta den ändå :) aja peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: