Emelie

Love the life you live - live the life you love

viasat golf

Kategori:

ja nu ska jag berätta en hemlighet. golf är askul att kolla på. just därför blev jag överlycklig när jag installerade mitt telia abonnemang idag då jag såg att jag har viasat golf :) tjohooo.

igår kollade vi på wrong turn å spelade kort. det va chili. sen blev det lite vandring i regnet å jag blev sjukt blöt. men jaja. ska man frakta sig själv så har man inte så mycket till val.

idag tänkte jag bara ta det chill. städa upp lite sen ska jag kolla på bondgården :) skam att jag inte har sett den än men idag ska det ske :) jag har en svag känsla om att jag kommer älska den filmen :) jag älskar ju animerade filmer så :) sen ikväll blir det nog lugnt tror jag. har inga som helst planer så vi får väl se vad som händer, kan va skönt å bara njuta av ett fett hur för mig själv å göra lite armband å dra en skön film.

så skönt å va ensam hemma. rasmus är i brunflo å pappa är i gbg/lysekil. underbart. lite jobbigt att laga mat varje dag dock :P men det är inget att gnälla över. man får ju äta vad man vill, which means bara god mat :)

näe nu ska jag städa upp lite å få mig nåt i magen. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: