Emelie

Love the life you live - live the life you love

there's just too much that time can not erase

Kategori:

fortfarande deppig. bra att vi ska supa bort våra sorger ikväll, hur hemskt det än låter. fattar ine hur länge till jag kan va så här nere. men min gissning är att det kommer reslutera i att jag inte får i mig nån mat alls å typ svälter ihjäl. orkar typ inte mer nu. tyvärr kan jag inte säga huvudorsaken här heller eftersom det är för personligt. men jag vill bara gråta gråta å åter gråta. dock så gör jag saker typ jämt så jag håller det inne. usch jag har typ aldrig mått så här dåligt. bara några enstaka gånger. my immortal är min favoritlåt just nu. den passar in så bra. har lyssnat på den i säkert en timme nu på ashög volym.


nu ska vi supa. peace suckers

hej nu är det fredrik. jag tycker att emelie ska lära sig att bränna xvid.

bartel är bra

peace yo (gever event sevxev)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: