Emelie

Love the life you live - live the life you love

snowboard

Kategori:

jag saknar snowboard. sitter å kollar på en snowboardfilm nu å blir galet sugen på åk. men jaja. det får vänta några månader till.

anyway, narnia va galet bra. sen att prince caspian va helt sjuuuuuuuuukt snygg gjorde ju inte heller nåt. jag å sara va typ upphetsade hela filmen men jaja. :P såna är vi. sen blev det hem å sova. skulle joina joanna 11 imorse i hennes nya lägenhet. vi skulle vänta på några killar från ikea. så vi väntade ett tag sen kom dom. efter det drog vi ner på stan. hittade en sjukt snygg tröja som jag funderar på. sen va jag å köpte garn. har haft ett extremt sug efter att virka p senaste. så jag ska börja virka en mössa nu snart.

sen ikväll blir det typ poker här. ska bli chill. näe nu ska jag va lite social med erica å kolla snowboardfilm :) peace suckers

Kommentarer

  • bananna säger:

    det där är en så jefvla sjuk bild att jag inte vet vad jag ska ta mig till!:D <3

    2008-07-09 | 16:44:33
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: