Emelie

Love the life you live - live the life you love

prep for gotland

Kategori:

idag ska jag tvätta, å stryka kläder. så allt jag vill ha med mig kan få plats i väskan. jag är sämst på att packa. tar alltid med mig waaaay to much clothes. men jaja. därför jag ska stryka mina kläder :P

ikväll kommer min erica hem. jag är sååååååå overhappy. har saknat henne som en galning. ska bli kul å hänga med henne ikväll. vi kommer nog bara sitta å le med tanke på gotland.

igår var det kalas. det va sjukt kul. började med jag har aldrig å sanning eller konsekvens hos bananna. sjukt chill. torbjörn strippade ju till backstreetboys så jag menar, kan dte bli så mycket bättre? sen drog jag å joanna in på marite å dansade som galningar i två timmar. det va sjukt kul :)

näe nu ska jag fortsätta med mina preparations för gotland :) sen ska jag göra lite armband :) peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: