Emelie

Love the life you live - live the life you love

narnia

Kategori:

jaa ikväll ska vi på narnia :) ska bli jätemysigt :)

idag har jag vart på möte, sen efter det drog jag å erica hem till mig å sov lite i soffan. kikade film å så. va rätt najs :) sen har jag inte gjort mycket mer. nu är anna å sofia här. vi ska väl dra in om nån timme antar jag. är galet trött men jag ska hålla mig vaken :)

sen kanske det blir några partier följd hos mig :) hoppas det. sjukt chill spel :) vi är alla beroende.

igår va jag å anna på campingen å hälsade på västerås killarna. det va trevligt. sen blev det hemgång. näe nu ska jag va lite social. peace suckers

Kommentarer

  • erica säger:

    "sen blev det hemgång".. hahaha borde snarare stå "sedan vinglade jag hemåt med en ********** ********"..



    (hehe.. kom på att detta inte var en kommentar som ska ses av allmänheten.. den blev därför väldigt luddig..)

    2008-07-08 | 00:36:24

Kommentera inlägget här: