Emelie

Love the life you live - live the life you love

mjäääää

Kategori:

idag har det vart rätt fulspeckat. klev upp 11 när väckarklockan ringde å ringde å väckte anna. sen smsade jag mtv lite. det va roligt. hihi. sen drog jag å anna in på neu å koperade upp typ 1600 flygblad. det tog forever men jaja. sen delade vi ut lite å sen va klockan übermycket så det drog ihop sig till middag. anna å 3s köpte med sig från max men jag hade ju inte råd. har inte ätit nån middag kom jag på nu! vilket betyder att jag har ätit typ.. en nektarin å lite strips av anna idag. konstigt att jag inte är sjuukt hungrig. men det är jag inte. inte änns lite. kanske är mitt humör som gör att jag inte är hungrig. är fortfarande lite småemo. å trött as hell. somnade inte förrns 6 imorse. vet inte varför men jag låg i sängen i fyra timmar å kunde bara inte somna. galet störigt. sen efter mat kollade vi på nån sjuuukt äcklig skräckfilm. jag va så rädd så jag vet inte vad. å nu kollar vi på nån film som heter coverfield. ganska jobbigt att båda filmerna idag är dåligt filmade. alltså det ska se ut som att det är nån i filmen som filmar så kameran liksom bara åker omkring.

aja jag hade iaf tajta jeans på mig igår. det va konstigt tyckte jag men typ alla tyckte att det va snyggt. jaja det va iaf ovanligt. inte haft det sen jag vet inte hur länge. minst ett år sen sist iaf. typ farmors begravning. anyway, kul va det att prova iaf.

näe nu ska jag koncentrera mig på filmen. peace suckers

Kommentarer

  • 3 to the s. säger:

    du nämnde inte vad vi tittade på efter cloverfield, det som vi satt och diskuterade om! =) HAHA! pöss sötnöt

    2008-07-11 | 04:36:06
    Bloggadress: http://trese1.blogg.se/
  • mlisaaan säger:

    haha men jag skrev ju det där när vi kollade på cloverfield:P puss

    2008-07-11 | 20:05:46
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: