Emelie

Love the life you live - live the life you love

I run these streets

Kategori:

ikväll kommer papi hem. ska bli rätt skönt faktiskt. att slippa laga mat varje dag å så. fast å andra sidan så är det inte skönt. vi kan inte längre hänga här hela nätterna å spela föld för fulla muggar. vi kan inte längre sitta å diskutera å analysera ****. anna å 3s vet vad jag snackar om :) näe nu är det slut för den här gången. men som sagt är det kul att papi kommer hem oxo :)

ikväll ska vi iaf till rittan å kika film å äta oss feta. ska bli sjukt najz :) tror vi ska kika på jarhead. det va väl det som va nackdelen med kvällen. men jag ska inte klaga. den är ju inte helt värdelös.

imorrn fyller lillebror år :) ska på middag hos mamma på kvällen sen kanske jag ska iväg på kalas igen eftersom björn oxo fyller år. lillebror fyller iaf 17 å björn fyller 20. tror det kommer bli en trevlig dag imorrn. ska nog göra armband på dagen. eller ja det lilla av dagen. sover till 13-14 varje dag så. sjukt skönt eftersom det är mitt sista sommarlv å det känns som att jag veklgen tar vara på det när jag är uppe hela nätterna å sover hela dagarna :) så det ska vara på sommaren.

hoppas det bilr bra väder tills vi ska åka på måndag. alltså det gör ju inget om det är dåligt väder här men på gotland får det gärna va bra väder. sen gör det inget om det är bra här innan vi åker heller :P va virrig jag är kände jag nu. men men. nu ska jag göra mig i ordning inför kvällen å göra lte armband innan anna kommer å hämtar mig. peace suckers!


nu är det inte långt kvar :)

Kommentarer

  • 3 to the s. säger:

    haha, din pappa kan få vara med och disskutera ;)

    2008-07-25 | 12:02:01
    Bloggadress: http://trese1.blogg.se/

Kommentera inlägget här: