Emelie

Love the life you live - live the life you love

emoooo

Kategori:

ja nu är jag emo. har förlorat på poker två kvällar i rad, a.k.a 40 spänn. visst att jag fick tillbaka mina 20 spänn av mårten igår men jaja. ändå förlust å det suuuuger. å att gå 20 minus är inte bra för min überkassa ekonomi just nu. fattar inte hur jag ska ha råd med allt. betala båten till gotland vilket är 350, present till bror vilket bör va på 400, två körlektioner vilket betyder 820, yran som lär gå på minst 1000, å en massa annat. å just nu äger jag typ 1500 så jag fattar inte hur det ska gå ihop. tänkte sälja fonder så jag har pengar till körkortet iaf men nehee! dom har legat på samma kurs så länge jag kan komma ihåg å nu helt plötsligt har dom gått ner 8000. å då blir det restskatt å det vill jag inte dra på mig eftersom det kommer rätt lagomt till studenten. så ja jag vet inte vad jag ska ta mig till. eftersom det är så lång väntetid på körlektioner så vill jag absolut inte avboka dom. å gotland kan jag ju inte dissa eftersom tåget å allt redan är betalt. förutom båten då, sen kan jag knappast svika erica nu heller. å att inte ge nåt till bror skulle kännas så sjukt ruttet å att skippa yran är ju helt uteslutet eftersom jag kan behöva det efter ett så jobbigt år. allt jag kan säga är LORD GIVE ME SOME CASH!

aja igår spelade vi som kanske inte så oväntat poker. det va chill tills jag förlorade. samma sak ikväll. annars har jag inte gjort mycket idag. haft sjuka mardrömmen imorse som varade i cirka 4 timmar. vaknade vid 10 av den å sen somnade jag om å fortsatte såklart drömma samma sak till 1 när jag vaknade igen. usssssch! men men.

imorrn åker erica till gbg å kommer hem en dag innan vi åker till gotland. sjukt trist. hon å jag som har hängt typ varje dag den senaste tiden, det blir tomt. :( sen måste jag göra allt jobb med företaget själv oxo å det suger en gnutta. blää jag är typ inte på bra humör alls nu, känner mig jättenere. trots två roliga kvällar så är jag ändå emo. hoppas det blir bättre imorrn då jag kommer va tvungen å hålla mig sjukt sysselsatt. men när jag kommer hem härifrån kommer det säkert bli much worse. :( jag hatar att va nere. det är som inge kul. men jag hoppas på det bästa inför morgondagen. ska ju kanske ut på äventyr å bygga en flotte med anna å 3s. vi får se hur det blir.

anyway, lillebror fyller år om mindre än en vecka å jag har inte en blekaste om vad jag ska köpa. känns som att jag måste köpa nåt jättefint eftersom jag fick så fin present av han. åsså är det ju jag som står för firandet eftersom pappa knappast lär komma hem tills dess.

blahaaaa. hoppas att det går bre för affärerna snart. fast jag ska ju ta tag i saken imorrn å göra feeeeeeeta marknadsföringen så då kommer dte förhoppningsvis gå bättre eftersom vi inte har orkat röra ett finger ungefär å redan är uppe i hela 300 kronor. jag va rätt ironisk men jaja. det är ju bättre än ingenting iaf. men vi lär kanske dra in en hel del under yran å det är ju bra iaf.

näe nu har jag skrivit en bitter uppsats här, så peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: