Emelie

Love the life you live - live the life you love

7 days

Kategori:

om exakt en vecka är jag å erica på väg ill gotland. ska bli så sjukt härligt :)

för alla som undrar så mår jag bättre nu iaf.

annars i helgen har jag festat i fredags. det va väl inte så lyckat där ett tag men kvällen avslutades iaf med den godaste omeletten jag har ätit i hela mitt lv. fett nöjd att det va jag som gjorde den :) sen i lördags va jag hem till momma å moffa på middag sen hängde jag med bror å hans kompisar. ganska segt men jaja. sen städade vi hela nedervåningen klockan två på natten i väntan på mat. eller vi. snarare jag. sen kom fredrik med mat från max. det lilla snllet hade såklart lagt drickan i min kära maxbox. lite småbitter blev jag eftersom jag trodde att allt va täckt i cola. som tur va så hade hamburgaren klarat sig så det va bara stripsen som va äckliga. men jaja. snällt ändå att han kom tillbaka med mat :)

sen igår gjorde jag armband å sen kom anna för häng. vi kollade bangkok hilton å sen kom kyle xy för att joina oss. vi spelade två partier föld (vi får inte säga j för 3s, men jag tycker att det heter följd). sen blev det till att sussa sött. all annan tid i helgen har jag legat på å gjort armband. jag har åstadkommit en hel del kan man säga.

idag har jag vart ner på stan en sväng å sprungt lite ärenden sen har jag fortsatt med mitt eviga armbandsgörande. men vi måste ju ha så vi klarar oss på yran. sen har jag städat å lite sånt. kollat tv. nu chillar jag med 2½ men.

det va väl allt. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: