Emelie

Love the life you live - live the life you love

3 days

Kategori:

tre dagar kvar tills jag å socker åker till gotland. jag längtar ihjäl. fast det känns lite overkligt oxo eftersom det har vart bestämt så länge. typ ett halvår.

anywaay, i onsdags var det utgång. sjukt chill kväll. mestadels. berra va glad iaf :) å lillebror oxo fast han va inte med. igår drog jag på körlektion typ det första jag gjorde efter sängen. först hade jag en körlektion halv tre å skulle ha en vd fem oxo. men sen blev det att vi slog ihop dom å körde en dubbel. hon sa att jag mest troligt får boka uppkörningen efter nästa lektion :) jag är sjukt glad för det :) har ju tagit lite längre tid än planerat. dels för att jag har haft tre olika lärare å dels för att det är så lång väntetid på lektioner. men jaja. nu är det hyfsat nära iaf. aja sen drog jag å bror en sväng på stan. sen blev det filmkväll igår kväll. det va sjukt chill. visst att jag somnade efter halva första filmen men sen va jag fit for fight så det va bra :) huvva. att vila ögonen är farligt. det va det jag gjorde. men det går inte. man somnar alltid.

ikväll blir det nog fest igen. verkade så igår iaf. jag är sjukt pepp :) as usual . men jaja.

imorrn kommer min erica hem ! :) jipiiiii. har saknat henne som en tok. men vi får ju lite kvalitetstid på gotland iaf :) drygt att vi kommer tll sthlm 3 på morgonen bara. jag undrar hur vi ska göra då. men men. det är väl bara å vänta å se.

näe nu ska jag göra mig i ordning. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: