Emelie

Love the life you live - live the life you love

whaaat?

Kategori:

hur kan man sova ooch sova men aldrig sluta att vara trött? jag är fett less för ja jag somnar tidigt å sover länge men inte blir jag piggare för det? usch jag vill inte vara trött. skulle ha pluggat till teoriprovet på fredag i individuella idrotter, om idrottsskador, visst det är typ det lättaste ever men ändå. näe jag vill bara sova. fast om jag sover nu så kommer jag aldrig somna ikväll. däremot om jag somnar typ efter middagen då kan jag sova hela natten. fast näe det går ju inte. nån måtta får det vara. tror jag ska göra lite snabbkaffe :) mums. sen ska jag väl göra klart min åh så snygga mössa. den är roooosa! :) åh vad jag älskar rosa. man blir så glad av denna flummiga lilla färg , thihi. fick väääärsta uppenbarelsen om den perfekta mössan häromdagen btw. åhh den kommer bli så snygg :)

god natt!
image37

Kommentarer


Kommentera inlägget här: