Emelie

Love the life you live - live the life you love

wednesday

Kategori:

ja här ligger jag fortfarande i sängen. det enda jag har klivit upp för att göra är att 1. hämtat mat och 2. duschat. men sen efter duschen insåg jag att jag hade vart uppe på språng för mycket och beslutade att sätta på mig myskläder å fortsätta mitt tv/film-tittande i sängen. men dte är ju faktiskt söndag å jag brukar aldrig ha äkta söndagar. så därför har jag det idag :) för söndagar är faktiskt veckans riktiga vilodag.

tänkte göra en mössa åt emil idag som lovat men vi får se hur långt jag kommer. eftersom jag firtfarande är trött and so on, men det kan nog börjas på den iaf :) den kommer bli fett snygg. tänkte förövrigt göra några armband, eftersom det går väldigt bra med annas å mitt märke wednesday så måste man ju ligga i å komma ikapp :) näe nu ska jag forsätta min underbara söndag å kolla på bridget jones dagbok. för att hon är den skönaste ever.


dagens modediss: leopardmönstrat. alltså det är bara fult å hemskt på allt. förutom leoparden själv förstås men allt annat är ej tillåtet. oavsett om det är underkläder, vanliga kläder eller accesoarer. så snälla nej.

peace motherfuckers.

image63

Kommentarer


Kommentera inlägget här: