Emelie

Love the life you live - live the life you love

vid min bete

Kategori:

vaknade exakt klockan 11.00 idag. då satte jag på tvn å klockan 11.30 va det babar på barnkanalen! :D det va inte igår man såg det sist. riktigt bra var det iaf.

tänkte bara ta det lugnt idag. va helt slut igår å så. somnade typ halv elva. å vaknade 11 så ja jag sov 12,5 timmar inatt. men nu är jag ia inte lika trött. mest "slö". men ikväll ska jag å erica käka på stan å gå på bio :) myspys. fram tills dess ska jag typ kolla på film :) har så många filmer så jag hinner inte med. dags att catch up lite. men jag har kollat på så mkt one tree hill å då har jag inte hunnit med alla bra filmer! :) så nu sk ajag iaf kolla på nån film å virka klart en mössa.
piiiiiiz
image30

Kommentarer

  • Emma säger:

    oja,den är värd dom 100 spennen. =) riktigt bra var den! =) ha en bra dag!

    mysig bild btw!

    2008-01-02 | 15:40:57
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här: