Emelie

Love the life you live - live the life you love

tvivel

Kategori:

nu har jag gjort klart engelskan, kört bil, virkat klart en mössa, ätit mat, ätit blåbärspaj å kollat på bee movie. se så mycket man kan hinna med på bara några timmar.

nu sitter jag här å gör ingenting typ. lyssnar på winnerbäck :) tänker tillbaka lite på när jag å anna va i sthlm å såg han på zinken, lätt en av dom bästa stunderna i mitt liv. tänk va bra han va då. inte som han va i november. näe lasse på zinken var en glad "ung" lasse med glimten i ögonen, en mas som förstod vad sin publik ville ha. alla dom goa låtarna som alla bara sjung med i så högt så han knappt sjöng själv. men sen kom han hit till östersund och jag å anna hade höga förväntningar efter zinken men nej, där kom han upp på scenen, inte lika medveten längre. tack gode gud att han spelade dom bästa låtarna ändå annars hade jag krävt pengarna tillbaka. hugger i sten, kom änglar, söndermarken, elden osv. näe folk får säga avd dom vill. lasse är ändå bra och kommer alltid att vara. å han kommer på yran i sommar till min glädje :) hoppas att han har fått tillbaka det där blyga leendet och glimten i ögat då.

tror anna förstår vad jag menar?

näe nu ska jag fortsätta med en mössa jag började på nyss. :)

"jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder, jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder. jag får en doft av sommarens sista dagar, när vinden blåser in från england. som du sa det kan va svårt att va riktigt nöjd, det är så lätt att fantisera"

image65
" den vackraste stunden i livet va den när du kom, och allt var förbjudet, och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvudet. "

Kommentarer


Kommentera inlägget här: