Emelie

Love the life you live - live the life you love

trött är jag

Kategori:

oh no sa jag till mig själv när väckarklockan ringde för en stund sen. ska klippa mig. ussch! sen har jag bestämt att jag ska ut å röra på fläsket å springa en liten sväng. eller ja. det är sjukhusets order "alltså det är ju jättebra att du mår bra och inte har haft några problem under den här tiden men du får ha ekg:t ett tag till å verkligen försöka anstränga dig och stressa så vi kan få se vad det är som händer med ditt hjärta när du mår så där" jahopp sa jag å tänkte idag att nu är det dags. men jag är så trött å så opepp.

igår va jag å min erica på kebab baren å åt oss feta sen gick vi på den tidiga bion å såg arn. den va helt okej. därefter så va klockan bara barnet så vi drog hem till mig å kollade på independence day, en film som jag trodde skulle va som alla andra filmer med will smith, bra å så, typ action. men näääh. rätt va det är så dyker det upp en massa zombies som hoppar fram å skrämmer livet ur oss. nåt sånt va inte vi sugna på å se. men ja vi kollade klart på filmen å efter ett tag insåg vi att dom så kallade "mörksökande" inte såg så hemsk ut som dom gjorde i mörkret. aja. den filmen va inget vidare. kanske för att jag hade sjukt höga förväntningar?

ikväll tänkte jag bara ta det chili. är så trött å sliten å känner att det skulle va skönt, sova tidigt osv. kanske drar upp till bydalen imorrn å joinar anna å niklas. fast det kändes mindre kul å va själv i ett hus med dom två. naah. får se om jag får med mig nån annan annars vet jag inte om jag är så sugen. att vara the third wheel är det värsta som finns.

aiight nu ska jag iväg å klippa bort lite av mitt långa hår. :( å jag kommer garanterat gråta om hon tar mer än vad jag vill. ska verkligen säga "MAAAX TVÅ CM!!!!!" dom brukar ha så svårt å förstå å ta typ en decimeter om man säger "ta det värsta" så nu ska jag va tydlig.
piiiiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: