Emelie

Love the life you live - live the life you love

sweet miss blue, how do you do?

Kategori:

jag är trött, trött, trött. det va inte en så bra start på dagen med bild för man va typ sömnig resten av dagen. sen hade vi ett av alla grupparbeten å sen redovisning. då blev man inte piggare så jag smet iväg när jag hade redovisat. orkade inte mer. nu dricker jag snabbkaffe å ska kolla på vänner :) ljuvligt skönt :)

imorrn ska jag å anna ta en traditionell fredagsfika. efterlängtat. hoppas news öppnar snart igen. dom har haft stängt så länge att både jag å nanna har fett med abstinens. sen ska jag å erica typ chilla på kvällen :) ska bli så skönt med en lugn helg. känns som att jag aldrig tar det lugnt på helgerna längre. att jag alltid är på språng minst en gång. det ska jag inte va i helgen. ska fan va hemma hela helgen. vill nån umgås med mig får dom bannemig röra på rumpan :)

jag har haft jätteskumma drömmar nu på senaste. när jag vaknade imorse vaknade jag typ med höjda ögonbryn av förvåning. vart får jag allt ifrån? det är som att  min hjärna drömmer om att vara hög och om hallucinationer, sjuukt skumt. eller ja. drömmer iaf om så skumma saker man kan drömma om. typ att min fantomen på nyckelringen lossnade, jag blev ledsen å sen var det nån i klassen som sa "heey, kan jag få den?" å jag ryckte på axlarna å sa ja det är klart den är ju trasig. å det va bara en bråkdel av va jag drömde inatt. näe nu orkar jag inte skriva mer. ska kolla på vänner å somna typ :) ha en skön helg.

dagens modediss: män i extremt femenina kläder. tex tighta jeans å tighta koftor å linnen. njaa.

image49
Jurassic 5 - Rubber Times

Kommentarer


Kommentera inlägget här: