Emelie

Love the life you live - live the life you love

red bull, oc, snus, nanna å virkning

Kategori:

yes det är vad min eftermiddag/kväll har bestått av. helt sjuuukt grymmt kul var det iaf. å efter sådär tre red bull är jag nu så pigg så jag skakar typ :P men jag är även väldigt glad. vilket nog beror på snuset å min undrbara anna å hennes sällskap tillsammans med oc å den snygga mössan jag gjorde :) känns skönt att må riktigt bra igen efter denna dystra helg. :)

har lovat emma a.k.a thabojan att lägga upp lite mössor som jag har gjort men jag gör det imorrn istället. :) lugnt?

beställde iaf ett armband å ett halsband från junken idag, hittade typ inget som tilltalade mig så det blev så istället. anna skulle ju ändå beställa så. köpte dessutom en sjuuukt snygg tröja idag på stan så.

när nu ska jag typ börja på en ny mössa. piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz

bananna anna å jag är llika kool som alltid min nya tröja:)

Kommentarer

  • Emma säger:

    klart det är lugnt, har bara vart här inne o glott cirka 40 ggr idag haha. ;P kollar din bilddagbok imorn då. =) tack. god natt på dej!! =)

    2008-01-22 | 23:15:28
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här: