Emelie

Love the life you live - live the life you love

pjuklarv

Kategori:

kollade på pistvakt igår, därav ordet pjuklarv :)

idag har jag vart på skolan as usual. fett segt med matteprov å grejjer men det gick säkert bra. vi skulle ha redovisning men sören hade nått fel å glömde bort det . det trodde jag aldrig skulle hända. nåväl. hatar det nya schemat. usch vi går allt för länge om dagarna. :( å nu vill dessutom dom små 2stegsfranska mupparna byta våra lektioner! no fuckin' way. vi läser steg 4 å är därför överlägsna. right? om dom får våra lektioner så tänker jag sluta gå på franska lektionerna för då kommer vi typ ha lektion 5 timmar non stop på tisdagar (med typ fem minuters rast), det går ju inte. då dör jag. å våran sköna måndagssovmorgon skulle också försvinna. nää vi är typ 20 mer än dom och äger dom på franska så näe.

ikväll ska jag sova. ska bli så skönt fr jag är såå trött. vill bli pigg nån gång. känns som att jag har vart konstant trött i veckor. uscha.

nää nu ska jag tjata på mat eftersom jag svälter ihjäl. har ju typ inte ätit mer än en bixit idag.

peace

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag kan med glädje meddela att jag har slutat blöda;)

    2008-01-15 | 09:09:19
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se

Kommentera inlägget här: