Emelie

Love the life you live - live the life you love

oh my god 10 russin!

Kategori:

nu har denna dag gått helt galet fort. trots att jag har vart hemma. brukar ju alltid va världens längsta dagar när man är hemma. och nej jag är inte sjukt, jag försov mig två första lektionerna å sen tänkte jag att jag lika gärna kunde stanna kvar hemma för att plugga vilket jag faktiskt har gjort å jag är så stolt över mig själv för jag är så dålig på att plugga. ska plugga snart igen när jag har klätt på mig efter min långa dusch som skapade 10 russin. ja mina fingrar blev till russin. men skönt va det.

nu känner jag att det börjar bli dags att ta upp ett lite "känsligt" ämne. eller ja jag tycker inte att det är känsligt för jag vet att dte inte är så. anyway, jag får så mycket tjat på mig numera på grund av min aptit. jaa jag vet jag har gått ner i vikt men det är inget jag har gjort med mening. snarare tvärtom. äter osm en häst å orkar inte bry mig hur fet jag blir. men mot all förmodan så har jag gått ner i vikt. och mina kära föräldrar, ni borde veta att jag inte är en sån som äter frukost på lov och helger, jag blir helt enkelt inte hungrig lika lätt när jag sover länge, men trots detta så har ni fått för er att det hänger ihop med min viktminskning. så är det inte. visst man ska inte ta upp såna här saker i bloggar men jag kände att alla som läser detta skulle ha det klart för sig. visst det har väl inte direkt vart en lätt period för mig den senaste tiden. med andra ord. det mesta går åt pipsvängen. men under omständigheterna så mår jag bra för det mesta. så pappa, du behöver inte bli arg för att jag inte äter frukost ibland. å mamma, du behöver inte oroa dig. å ingen annan heller för den delen. för jag har inte nån slags ätstörning. så är dte bara. min kropp har bara bestämt att jag ska gå ner i vikt, å inte gör det mig nåt :) så då var det utrett.

i helgen blir det mest bara chili som det ser ut. på lördag ska jag laga middag åt erica sen ska vi på försoning! äntligen! :)

å nu ska jag plugga en sväng. hade bra!image45

Kommentarer


Kommentera inlägget här: