Emelie

Love the life you live - live the life you love

nyklippt!

Kategori:

yesh nu har jag klippt mig. blev alldeles perfekt tycker jag :) fortfarande lång men det värsta är borta. å en liten impulsgrejj som hände va att jag klippte lugg! :) känns riktigt bra faktiskt. ser nog vääldigt annorlunda ut. tycker ja iaf. känner knappt igen mig. :P jag är riktigt nöjd helt enkelt. :) fick även en himla massa komplimanger om mitt hår. att dte va så fint å helt otroligt :) även frågan om jag hade suttit hårmodell nångång å då sa jag näe å då sa hon "om det kommer upp nån håruppsättningstjosan eller nåt så hör jag av mig till dig" :) thihi.

nu ska jag va fet hela dagen. skulle ut å springa men jag orkade inte det utan drog ner på stan med bror istället. inge härligt väder å springa i direkt. har inga broddar dessutom. men men. blir kanske lite yoga ikväll istället. jag å bror har iaf köpt garn så nu ska det virkas :) en rosa mössa för min del :)

fett nöjd!
peace
image31

Kommentarer


Kommentera inlägget här: