Emelie

Love the life you live - live the life you love

miss jones

Kategori:

dagens modediss : fubujeans och liknande. det va inne för typ 10 år sen men det är just nu väldigt fel så det är dags att slänga dessa byxor.

kom precis hem från skolan. usch vilken jobbig dag. fast jag å emelie satt å skickade lappar på matten. det va kul :P å jag fick G på matteprovet! :D jag är så lycklig..:) trodde jag skulle få ig eller g- . men nej då. ett G! :D jaa nu tänker ni alla vilken sopa som blir överlycklig för ett g men jag har svårt för matte å då är det väldigt kul när man får ett g.

ikväll ska jag bara ta det chili. göra klart emils mössa å kolla på den andra bridget jones. :) hon är såååå cool :) va förövrigt på tehuset å käkad lunch med olsson å burre. det va gott :) jag vill att news ska öppna igen btw. jag saknar det så mycket :( men men det kommer väl igång förr eller senare. tyckte det va lite synd att dom stängde lagom tills att jag ville börja jobba där igen. det va så kul å jobba där, men sen fick jag ju högre lön å bättre arbetstider på aditro så då slutade jag ju där. men nu skulle jag lätt kunna börja där igen. om dom öppnar igen vill säga. zemar a.k.a hulken va ju så himla kul att jobba med. han sa alltid att jag va dexter å hade ett hemligt lab nere i källaren :) därav att vissa personer kallar mig dexter :) thihi :)

näe nu ska jag å lillebror kolla på bee movie. jag tror att den är asbra :) animerade filmer these days brukar va riktigt bra :)
aja so long suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: