Emelie

Love the life you live - live the life you love

lilllördag? oui merci!

Kategori:

"hon hade strumpbyxor å en kort klänning på sig, å jag bah heey där är min mamma typ" ja jag vet, jag får till det ibland.

idag firar jag å erica lilllördag, nämligen onsdag. vi ska käka cheezballz i massor å kolla på vänner eller liknande. :) åhh så mysigt :)

det funderas på bydalen i helgen, vilket hade vart underbart. men den tanken ändrades fort när man spg att det REGNADE idag. alltså hur rä det möjligt att det regnar i januari?! nu får det va nog. det ska va snö i massor å minst 15 minusgrader! näe jag är besviken på the lord just nu. men aja. han får nog till dte där med vädret snart. vad jag hoppas på lagom till helgen :)

har haft en tuff dag idag. men men. nu vill jag iaf ha maat för det va soppa idag å ja det är ju aldrig en hit. sen kommer som sagt erica hit. have a nice eavning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: