Emelie

Love the life you live - live the life you love

leflaur leflah eshkoshka

Kategori:

sitter här å lyssnar på musik. nyss käkat. ska in till stan sen å gå på bio med emil. fast jag är rätt trött å less så jag hade nog helst stannat hemma. men men. vad gör man?

idag har jag virkat å kollat på tv, gjort en kladdkaka oxo som vi ska äta snart. har bara vart less hela dagen. hade en en gång en asskum dröm. jag kommer typ bli knäpp snart verkar det som, av mina drömmar att döma. å jag är en sån som inte har kommit ihåg vad jag har drömt på flera år typ men nu så kommer jag ihåg varje natt. sover alltså dåligt, vilket förklarar att jag är trött å less fett ofta. känner mig aldrig riktigt utvilad numera iaf, å det jobbigaste är att dte påverkar mitt humör så mycket. känner mig nere så mycket oftare. huvva, hoppas dte blir bra snart.

näe nu ska jag kolla när jag ska in å så. peace.image51
jopp så såg jag ut för typ två-tre år sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: