Emelie

Love the life you live - live the life you love

JB

Kategori:

JB, Jack Black. sjukt skön kille.

i fredags hade jag prov å dte va busenlkelt. sen hade vi massage på må bra halvnakna i klassrummet liggandes på bänkar. weeeei. sen hängde jag å anna i biblioteket, sen på kvällen blev det fest. alla va där typ. sen åkte vi bil med en galning in till stan å köpte mat på donken :) sen var det hemåt som gällde. har aldrig vart så trött som i lördags tror jag. men jag å erica kollade film, lagade mat, kollade film å åkte in till stan å drack red bull å gick på bio :) måste säga att jag är besviken på "försoning", men men vad gör man?

nu ska jag typ pysa ner å hämta lite kiwi. åt inte så mkt middag så det får bli lite frukt nu instead. kanske försöka plugga lite senare. om jag piggnar till vill säga. kanske dricka snabbkaffe å sluta va så fuckin' trött?

good night
image46
image47
en bild säger mer än tusen ord sägs det. jaa det här va iaf jag å erica i fredags :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha som svar på din fråga, jag hade feberm var inte vid mina sinnnens fulla bruk!:P klart du är min mlisa:D

    2008-01-13 | 22:08:56
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se

Kommentera inlägget här: