Emelie

Love the life you live - live the life you love

jag, anna och wu tang clan

Kategori:

yesh idag har jag vart i bydalen å åkt bräda med anna, nicke å grabbarna grus. sjukt najs. dock så snöade det å blåste som tusan men föret va bra :) gled omkring med musik i öronen å det va bara underbart. wu tang clan, fat joe, snoop å gangstarr. that'z ma boyz.

kände imorse att jag inte orkade slagga där så jag tog inte med mig några grejjer. dock så ångrar jag det en gnutta eftersom jag gärna hade åkt imorrn oxo. men men. skönt att vara hemma oxo :) speciellt när man är så trött som jag är nu. helt sömnig. så jag tänkte bara lägga mig i soffan å kika på tv eller nån film å virka en mössa. sjukt skönt ska det bli. have a nice night.image36
för drygt ett år sen va jag å anna på fest. det ni.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    måste jag ens säga att jag ÄLSKAR den här bilden?;)

    2008-01-07 | 12:28:04
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se

Kommentera inlägget här: