Emelie

Love the life you live - live the life you love

i'm bad, i know

Kategori:

jag va på skolan i typ en halvtimme sen orkade jag inte mer. men men. kändes bara fett onödigt å va kvar när jag ändå inte skulle ha gjort nåt. så bror kom å mötte mig på skolan å sen gick vi på stan i typ fem minuter sen drog vi hem. å nu sitter jag här. ska virka å kolla klart på shrek the third tror jag. shrek är bara bäst. det är mina favoritfilmer. den första är såklart bäst men andra å tredje är ju också bra :) alltså, jag måste bli på bättre humör snart, har typ gått upp å ner i en vecka nu. funderar på gb å ikväll, hade vart sjukt skönt. att åka snowboard är typ som terapi, ungefär som att boxas eller va ute å springa, fast att åka bräda är mkt bättre :) men vi får se om det blir ikväll eller på onsdag.

aja, todiloo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: