Emelie

Love the life you live - live the life you love

goodbye my lover

Kategori:

kommer nog snart gå in på lillebror rum å döda han och hans vänner. jag blir galen. hur kan tre personer på typ 16 år bete sig som om dom är 9 å låta så mycket så jag vet inte vad. sitter här å försöker behärska mig. det värsta är att jag har suttit här å virkat å försökt ta det lite lugnt men det går bara inte. så nu tvingade jag på mig hörlurar med petter inuti. så mkt bättre blev det men jag är ändå förbannad. :P

nåväl. i fredags va jag på stan med anna, vi fikade å jag skrev in mig på körskolan. receptionisten där är förövrigt en bitch. men men. sen va jag med erica på kvällen. vi kollade på film. trevligt var det.
sen när jag vaknade på lördag morgon va jag less eftersom jag än en gång hade en sjuuukt skum dröm. jag vill bara sova som folk, varför kan jag inte få det? så jag va på fett dåligt humör hela dagen å måt kvällen blev det inte bättre. va länge sen jag mådde så dåligt. usch. skulle egentligen på bio med emil men jag kände att det inte gick. så jag kollade på vänner å sov tidigt istället.

"And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while."



är ledig på tisdag å onsdag så jag å anna kanske åker upp till bydalen å åker lite bräda? :) man skulle ha åkt idag. det är verkligen underbart väder. men men. ska virka klart två mössor idag hade jag tänkt. man skulle ha bott i åre. damnit. nu ska jag virka. peace.

image52

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi har startat en ny blogg där vi kommer driva med modet, läs den gärna och rekommendera den till dina vänner!

    2008-01-20 | 15:34:14
    Bloggadress: http://foj.blogg.se

Kommentera inlägget här: