Emelie

Love the life you live - live the life you love

ggrrrrrrrraaaaaaaawwww

Kategori:

ja det blir en tredje gången gilt idag men jag känner att jag måste. satt å kollade på junkyard eftersom jag planerar att beställa inom snar framtid, å då såg jag det. dom har börjat sälja sveamössor på junkyard. jag är såååååå besviken. hittade iaf en sjukt snygg volcom tshirt :) sugarsweet va den iaf. fast den va nog för lik en jag redan har. å man ska ju variera sig lite :) men det kan nog bli en david & goliat iaf :) 

nog om junkyard, har upptäckt nånting nytt, nånting spänndande, nånting underbart. jaa jag har upptäckt gossip girl. visst att det är nannas förtjänst men åhh. har bara sett ett avsnitt, but i'm hocked.  ska försöka hålla mig tills imorrn med nästa avsnitt. bara för att dra ut lite på njutningen :) aja, känns så sjukt bra att jag är ledig imorrn. kan va uppe hela natten utan att det gör nåt liksom :) thihi.

näe nu ska jag lära lillebror hur man gör diagonala ränder när man virkar :)

har förövrigt sålt en mössa idag. känns bra.

dagens modediss: sveamössor. måste jag säga mer än så? fattar inte hur detta kan ha blivit ett mode, det är busstorgarnas sak så ni andra normala människor. LÅT BLI!

Kommentarer

  • Emma säger:

    säljer du mössor?? har du bilder på dom isf?? =) mys!!

    2008-01-21 | 21:45:17
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se
  • Emma säger:

    vad kul. ja gör de,vill se!!=) ha de mys!

    2008-01-21 | 22:37:29
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se
  • Anonym säger:

    Fan vad chill att du diggar det jag skriver! :)
    Och jag håller med, svea mössor på junk, vad fan är dealen!? lev och må damen!

    2008-01-22 | 04:17:31
    Bloggadress: http://whaat.blogg.se

Kommentera inlägget här: