Emelie

Love the life you live - live the life you love

freestyle session 1994

Kategori:

oh yes. that's my song.

har vart på skolan i två evigheter idag. från 8.15 till typ 4 då alla gick hem för vi inte orkade va kvar till halv 5. käkade lunch med min erica :) vi åt på via grande, åhhhh så gott är det där, stans bästa pizzor lätt!

kan också meddela att jag redan har brutit mitt nyårslöfte, men det ska bli bättring, har ett vad med erica nu så det ska nog bli bättre :)

köpte den snyggaste tshirten ever idag :) bilder kommer förmodligen inom snart :)
trots att jag har haft världens jobbigaste dag å fått veta att vårat nya schema är rena barnplågeriet så är jag på bra humör idag :) thihi, skönt känns det, kanske är det eftersom min nya tröja va så snygg så jag blev helt fnittrig. jaa erica bevittnade mitt fnitter :)

funderar på å plugga en sväng ikväll. visst det är det lättaste provet ever, eftersom det är
1. om idrottsskador (vilkt är phett intressant så man lyssnar djupt på lektionerna)
2. för att det är micke som har skapat provet.

nää nu ska jag göra lite nytta. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: