Emelie

Love the life you live - live the life you love

cop that shit

Kategori:

sitter här å lyssnar på musik som man lyssna på för sådär 5 år sen. när man dansade å lyssnade på en massa sån musik. alltså musik som man kan dansa street till :) typ ludacris - stand up å cop that shit med timberland, magoo å missy :) fett coolt är det iaf :) åhh jag vill börja dansa igen. älskar att dansa. tusan oxo att vi fick en dålig lärare efter en så lång karriär som jag hade, å pga denna dåliga lärare la jag av. funderar på att börja dansa till hösten igen. varför inte liksom? :) näe jag ska ta å lyssna på Justin Timberlake - What goes around come around bara för att jag är helt fast på dn låten.

min dag började iaf med att jag försov mig. som vanligt. måste skärpa till mig nu. typ gå å lägga mig klockan 18.00 varje kväll för att kunna ta mig upp till klockan 7. hur som helst så slutade det med att jg åkte in till halv ett då vi hade prov i psykologi, å jag må säga. trots att jag är rätt duktig på engelska så tycker jag att vissa av dessa psykologi-orden är lite svåra att hitta ibland. hur som helst så gick provet åt helvete. men men. det gjorde det för rätt många som det verkade. imorrn har jag en lektion. nån föreläsning på må bra. men men. sen kanske det blir fest imorrn kväll å bydalen på lördag om jag har flyt. vi får la se. måste även passa på att be alla komma till torget 11-12 på lördag för då är det nåt jam som emil ska va med i. därav min lilla reklam här. så be there!

nu ska jag springa upp till niklas för att hänga med anna å fortsätta med våran nya passion, armband. det är sååå kul :) piiiiiz

Justin Timberlake - What goes around come aroundimage60

Kommentarer


Kommentera inlägget här: