Emelie

Love the life you live - live the life you love

you just got to love simpsons

Kategori:

sitter här å halvkollar lite på simpsons. åhh så trevligt. lite simpsons funkar verkligen alltid. oavsett humör. :)

anyway, idag har jag (och typ hela norrlands befolkning) vart på nolia-mässan. jo det va väl trevligt att veta att det fanns så många val. är väl lite mer medveten om vad jag vill bli när jag blir stor nu iaf :) aldrig vart med om att folk har gett en så många kataloger. ojoj vi gick därifrån med typ 20 kilo i kataloger. sen drog jag iaf på panduro å köpte lite pärlor till armbandsgörandet å sen drog jag hem å började exprimentera med alla nya pärlor (bilder kommer inom kort). jag å anna ska väl försöka fixa en pärm med alla olika varianter å beställningslista osv så småningom  :)

ikväll ska jag övningsköra med pappa. har inte övningskört med han på typ ett år så vi får se hur det går :P men han ville köra med mig lite innan min första körlektion nästa fredag :) dock så underskattar han min körning. jag menar jag har kört med moffa regelbundet i ett och ett halvt år. så jag kan väl en hel del. men men. lika bra att han får känna sig trygg å "börja om från scratch" som han sa. eftersom det är en helt annan bil å så.

anyway, mer än bilkörning vet jag inte vad jag ska göra, typ bara ta det lugnt. göra lite armband, eftersom det är mitt nya beroende. inget skämt. förut virkade jag varje dag nu armband, å jag lovar. ibland kan jag få nån slags knäpp om jag inte håller på med sånt på en dag. nåväl nu ska jag fortsätta kolla simpsons. peace!

image76
om några dagar kommer mitt linne :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: