Emelie

Love the life you live - live the life you love

wednesday

Kategori:

idag har jag å bananna hängt för fulla muggar. först va vi ner på stan å införskaffade lite pärlor å bodybutter med mangolukt. åhhh underbart gott luktar jag nu. sen drog vi på donken driven å köpte med oss lite mat sen blev det sex and the city, red bull å armbands-görande :)

en sjukt kul grej hände även när vi va där. anna pratade i telefon å då ringde det på dörren så jag gick å öppnade. en man i 20-års åldern stog där å började:

mannen: hej bor du här?

jag: ehhm näe..men anna..

mannen: jahaa men är din mamma hemma då?

jag: ehh näe jag bor fortfarande inte här.

(anna kommer till dörren)

mannen fortsätter: hej jag heter david å bor här nere, du har inte en hunka jag kan få låna tills på måndag?

anna: ehhm näe. jag har inga pengar på mig (vilket var en lögn, både jag å anna hade)

mannen: nehe för jag har fått soppatorsk här nere å skulle behöva pengar.

anna: näe alltså jag har fortfarande inga pengar.

ja det var en såå sjuk händelse idag. killen va ju lite dålig på att lyssna som det verkar. men men han såg ju ut som en äkta lite fordonare oxo så :P sen så käkade jag iaf hos anna osv. å imorrn är det noliamässa. sjukt chill


har även bokat mina första körlektioner nu :) så jag börjar att köra nästa fredag. sjuk chill. dock så kan jag ju redan köra :) inte för att skryta eller nåt.


näe nu ska jag kolla på tv. todiloo
image75

Kommentarer


Kommentera inlägget här: