Emelie

Love the life you live - live the life you love

va tar e på li?

Kategori:

jag har bestämt mig för att prata med jamska, sagt å gjort. den som vet vad "va tar e på li?" betyder är en äkta jämte. fast det va väl inte så svårt, eller hur anna? :)

igår satt jag å anna å kollade på skärgårdsdoktorn å åt kexchoklad. det va otroligt trevligt. dock så försov jag mig imorse å bestämde att jag inte orkade skynda in till andra lektionen utan chillar till halv ett istället. är helt galet trött. hoppas pappa har med sig en red bull till mig när han kommer hem.

sökte även jobb på 118 100 igår. hoppas jag får det.

aja har redovisning idag på psykologin. får la se hur det går. eftersom jag skulle kunna dö av trötthet.

nåväl imorrn har jag min första körlektion, känner mig rätt lugn ändå. dock så gick det apa när jag va ut å körde med pappa igår. dock så var det eftersom det va helt gaaalet halt. skulle ta mig upp för en backe,men näe. jag slirade omkring där i 100 år tills jag tillslut kom upp. men men. det va ju för att det var halt det gick dåligt :P även pågrund av pappa s cphandbroms som är den trögaste som finns. jag måste använda båda händerna för att släppa den ibland. jobbigt.

fick ett askul sms av erica igår apropå ingenting. det stog iaf "mm sommar". hon är kul min lilla erica, längtar så mycket till sommaren nu. åhh gotland :) ska bli helt galet kul. sola bada å festa. mest bara ta det lugnt dock. men vi har bestämt oss för att tälta ute på nån strand eller nåt nån kväll å dricka öl :) mumma. alltså jag vill bara sova fram tills dess så tiden går fortare! :) längtar som en tok. jag vet att jag tjatar om gotland mycket men jag har inte haft en solsemester på år. bara jobbat å slitit hela sommrarna. så dte ska bli riktigt skönt. visst att jag fick åka till frankrike två veckor i höstas men det räknas inte för det va inte soligt då.

nåväl, nu ska jag  gå och borsta tänderna. have a nice day.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: