Emelie

Love the life you live - live the life you love

tq

Kategori:

yesh i fredags drack vi tequila å grejjer. ojoj vi började klockan fyra så det blev asknäppt. speciellt eftersom vi shotade allt vi fick tag på typ :P men kul va det. sen har hag bara tagit det chili resten av helgen. va med erica på stan igår en sväng men det va väl allt jag har gjort typ. folk verkar oxo ha en förmåga att ringa mig när jag sover. först i fredags när jag hade gått å lagt mig va det väl tre pers som ringde. sen igår när jag tog en liten powernap på eftermiddagen så va det väl två igen, sen inatt var det typ fyra som ringde. men när jag är vaken ringer det inte alls likamånga. det är som att dom har en liten radar  :P men men.

imorrn är jag ledig :) sjukt skönt. är ledig på fredag oxo så det blir bara tre dagar den här veckan. fast jag har väl en hel del att göra ändå. men det ska nog gå bra.

ikväll ska jag bara ta det sjukt chill å kolla på film eller nåt :) sen kanske jag ska försöka övertyga pappa att jag ska köra in han på sjukhuset eftersom han har brytit typ två fingrar. men näe. inte det. kanske ska rita lite oxo :) får se vad som händer. bilder från fredags kommer så småningom :) piiiiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: