Emelie

Love the life you live - live the life you love

sweeney todd

Kategori:

i fredags va jag å erica på news sen drog vi på bio. vi såg sweeney todd. den va ascool. vi såg ljusspelet på rådhuset oxo eftersom jag inte hade sett det. det va oxo rätt häftigt.

sen igår chillade jag å hjälpte mamma att handla. sen åkte jag till anna för världens längsta kväll. först kollade vi på två filmer å gjorde armband å sen satt vi typ uppe hela natten å flummade. sjukt kul :) där runt tretiden började de bli dags att röra sig hemåt åsså sa jag " men slagga på min soffa" å det gjorde hon. så vi kom hem till mig vid halvfyra å då började vi kolla på sällskapsresan. haha ojoj vilken kväll. sånt måste det bli mer av. fast nästa gång ska vi inte gå och lägga oss :)

anyway så va anna tvungen att åka på match klockan 9 imorse. ett mirakel att hon orkade. jag orkade inte änns kliva upp å va lite artig utan låg kvar å somnade om. sen kom mamma å väckte mig vid två å tyckte att jag inte fick sova längre. sen dess har jag bara tagit det chili å gjort lite armband å så.

näe nu ska jag kolla på lost :) todiloo

image74

Kommentarer


Kommentera inlägget här: