Emelie

Love the life you live - live the life you love

special thing

Kategori:

idag är det semeldagen. men det verkar som det inte blir en enda semla för min del i år. synd det för det är så himla gott. men men :) glad för det är jag ändå men gladast är nog räven.

har nu vart på skolan. först skridskor sen typ en kvarts franska där vi hade prov, det gick inge vidare eftersom jag inte visste om det. men men. sen gick jag burre å anna ner på stan för att äta lunch på donken som vanligt :P sen gick vi på stan en sväng. sen insåg jag att jag hade eget arbete på historian så jag drog hem istället för at sitta på skolan å rulla tumme till typ tre. så nu ligger jag här med min kära laptop i sängen å snusar snus, lyssnar på tenacious D å mår gott. :) ska sätta igång med historian nu tänkte jag.

längtar som en tok till våran roadtrip till gotland och möjligtvis lysekil i sommar. ska bli så himla najs. :) längtar som ett djur. jag å malin bestämde även att vi ska ha gemensamt födelsedagskalas eftersom hon fyller år en vecka innan mig. så då blir det fetkalas den 9:e maj :) förhoppningsvis. :)

ikväll blir det förmodligen häng med anna å armbandsgörande. till vårt kära märke wednesday. vi tänkte så småningom gå in på we å höra om dom vill göra lite reklam eller sälja våra armband :) nåväl. nu ska det skrivas en uppsats.

dagens modediss: hattar.

image69
Ovan jag, tim, mette å burre i Paris :)
jag är glad idag :) todilooo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: