Emelie

Love the life you live - live the life you love

someone new

Kategori:

har precis vart ut å kört bil. det gick bra. nu gör jag inte mycket. har hängt med anna idag. gjort armband å kollat sex and the city. sjukt chill. vi är väldigt flumm ibland har jag kommit på. i en fin kombination med varann så kan det bli väldigt roligt. oavsett om det är klockan fem på morgonen eller 12 på dagen. anyway, sen ikväll har jag hängt med bror lite. jag gjorde armband å han virkade.

anyway, har frilovsdag imorrn men jag å anna har bestämt att vi skippar det å fixar lite med wednesday-affärerna istället. kommer nog bli galet bra det här :) hemsidan å allt möjligt. å på torsdag är det oxo chill för då är det noliamässa. inte direkt ansträngande så. på fredag har jag betygssnack med micke i typ 10 minuter sen ska vi ut på stavgång på må bra. så det är inte direkt en så jättejobbig vecka. åhh jag måste säga att jag älskar vårterminen. det är bara så slappt. det är ju snart lov å sen är det bara lov på lov å sen är det helt plötsligt sommar å lov :) å då blir det gotland :) jag tror aldrig jag har längtat så här mycket till sommaren.

nåväl nu ska jag se om jag kan hitta nån kul film att kolla på. har så många som jag har laddat ner men aldrig orkat se. så jag ska se vad jag kan hitta. aja det va väl allt för idag. shuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: