Emelie

Love the life you live - live the life you love

some people want it all

Kategori:

sitter här å kollar på jeopardy, oh ja vuxnpoäng till mig. har skrivit klart uppsatsen å det känns så sjukt skönt att det äntligen är klart :) va precis reklam å en specifik reklam om alla hjärtans dag på tv400 får mig att känna mig.. ja jag vet inte. på en gång är det bara ett namn som ploppar upp i mitt huvud å jag blir helt pirrig, men sen blir jag lite ledsen av tanken att jag inte har nån att fira alla hjärtans dag med. jaa, jag är liten å vek ibland men det är sant. men nu är ju andreas wilson med på jeapardy å jag bli nöjd igen. för han är het.

ja nu har jag skrivit lite djupt så nu kan jag gå vidare. har snart virkat klart min mössa för dagen oxo. blir riktigt nöjd :) har även kollat på flushed away, skulle kolla på ps i love you men det va helt värdelös kvalitet på den så jag skippade det å kollade på en trevlig animerad film istället. för det sitter aldrig fel, å då menar jag aldrig. jag önskar att jag va animerad :) åh va kul det hade vart, å va mysigt å leva i en gullig disneyfilm eller liknande :)

ikväll är det förövrigt armageddon (eller hur det nu stavas) på tv :) så klcokan 21.00 sitter jag som klistrad :) har försökt boka körlektioner på internet oxo men det gick inte eftersom jag tydligen inte har nån lärare än. men men. ska gå in å fixa det på fredag, å på fredag ska jag å anna på news för dom har ju äntligen öppnat igen å jag tror inte att nån har längtat lika mkt som vi. så fredag blir mys å gos. vi är förövrigt lediga då oxo så denna vecka blev dte bara tre dagar, men nöjd är jag :)

nåväl nu ska jag fortsätta med min mössa. todiloo

Kommentarer

  • T säger:

    Jag gillar verkligen din "skrivarstil"
    Dina inlägg blir intressanta tack vare det! :)

    2008-02-12 | 20:05:39
    Bloggadress: http://Royalblue.blogg.se
  • Lia Florenz säger:

    jeopardy är rätt trisst hahha

    2008-02-12 | 20:06:16
    Bloggadress: http://mydearbylia.blogg.se
  • Petra säger:

    äh, alla hjärtans dag är inget att bli ledsen över. det är bara en onödig dag helt enkelt, haha! ;)

    2008-02-12 | 20:07:34
    Bloggadress: http://puccah.blogg.se

Kommentera inlägget här: