Emelie

Love the life you live - live the life you love

P.S I love you

Kategori:

ligger här i sängen å är allmänt lat. men ja jag har allt jag behöver. jag har snus, datan å min virkning :) sen eftersom jag sitter vid datan s självklart glasögon oxo, annars får mlisan minsann ont i huvudet.

va iaf på en väldigt onödig skoldag idag. skridskor med världens konstigaste vikarie. ja skumm va han, sen hade vi franska där vi läste våran bok. eftersom min va så lätt så läste jag halva boken :) känns riktigt skönt. men goosh vilken skum bok, först pratar den lilla killen om hans teckningar sen helt plötsligt är han på nån planet å träffar en låtsaskompis som kallas för "le petit prince". skumish. men men. den är ju lättläst så :)

sen skulle jag hem å skriva på min uppsats men jag är så trött idag så jag har inte kommit igång än. men jag ska väl göra mig ett litet försök nu. den ska ju va inne på torsdag å jag tror inte att jag har nån större lust att skriva klart den imorrn.

nåväl nu ska jag kolla på P.S I love you, för den verkar söt sen ska jag skriva uppsats när jag har fått tillbaka min styrka. åhh vad jag älskar ordet sen. anyway, peace

image73

Kommentarer


Kommentera inlägget här: